MEMBRES DE L' EQUIP


MEMBRES DE L' EQUIP :


VICENT SALES - JUANJO ADELL - JORDI GALLEGO - DAVID CABALLÉ - ESTEVE MESTRE - OSCAR ROMERO - CARLOS CALLARISSA - OSCAR PANISELLO - ALBERTO LUCAS - MIGUEL ANGEL ARNAU - TONI JOVE - GUILLEM ARASA- SERGI ESCRIBÀ


















14 may 2013

MARXA MEQUINENZA 2013

Fa 2 diumenges Juanjo Adell es va desplaçar a Mequinenza a disputar la marxa que hi té lloc, on va fer una brillant 2a posició, ara posem la seva crònica en primera persona:
Va ser a Mequinença, hi havia 3 circuits i erem més de 300 bikers. A la llarga, que és la que vaig fer jo, hi havia un premi (pernil) a un tram de pujada. Qui passava primer, se l'emportava. Jo allí vaig passar 4art. No vaig sortir massa ben col.locat, ja que pensava que hi havia un tram neutre llarg, com tots els anys anteriors. Aquest any se sortia ja des del poble cap a la serra i em va pillar malament. Vaig anar remontant, i vaig tenir sort de que el primer (Pau Marzà) va trencar la cadena, i el que anava 5é (Josep Turón) va parar a posar aire, ja que li perdia aire el pneumàtic de detràs. Tot i així vaig anar remontant la resta de posicions fins a la 2ona, vaig anar juntament amb el tercer uns 15 kms, però a la última trialera me la vaig jugar i vaig entrar sól a meta, crec que a 1,5 minuts del primer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario